Wednesday, October 27, 2010

FOKUS

bismillah

biasanya setiap hari rabu malam, pukul 8.30  ada customer day kat NR (nutrition revolution) kat hentian kajang. aku datang gak walaupun tgh sibuk minggu exam sb nak sharing ngn org ramai dan nak belajar lagi ngn org2 yg sedang menuju kejayan dalam herbalife ni..heheheh..tapi..malam tadi...kat nr ada  final lose to win season 4 yg telah dimenangi oleh Ariff.heheheh..tahniah Ariff !! pas penyampaian hadiah tu...adalah makan2 sikit.apa yang aku nak kongsi kat sini..bukan sebab lose to win atau makanan yg diorg hidangkan tapi aku nak kongsi apa yg aku terdengar kak kamilah kongsikan makna fokus pada abg nuar dan kak rafiah. aku yg tgh duk mkan mee goreng tu pun dengar je la...hehehe..nak ilmu punya pasal...beruntung bebb..heheheh..kak kamilah bgtau..yg makna fokus ni dia mcm laser..laser ni blh cut diamond lg cantik dari pemotong diamond tu. so laser tu mcm mana plak?? laser tu kalo yg kte faham dia cahaya yg ditumpu pada 1 tempat.sama gak dalam herbalife.kte duk kata..pas ni fokus! fokus! fokus! tapi apa makna fokus pun kte tak jelas. kata kak kamilah fokus dalam herbalife tu, kte kena tumpukan usaha, disiplin, rasa never give up, sikap positif, kerja keras, time management dan mcm2 lg kte kumpul jadi 1.tu la fokus...woowwww!!!dapat 1 ilmu malam tadi..kalo tak dtg..mana nak dapat kannnn..huhuhu...saje berkongsi ngn kwn2 kat sini.harap dapat membantu diri kte suma..=)

2 comments: